Kenwood Titanium Chef Baker XL - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

M. 30-11-2023

Beste keukenmachine ooit

Heel blij mee! Doet het goed! Prachtig ontwerp en zeer praktisch in gebruik!

Pluspunten

• Snelheid
  • Extra’s

h****@i********* 15-05-2023

zeker een aanrader

De Kenwood keukenmachine (KVL85.124SI) is voor mij perfect in gebruik mooie uitvoering de tweede bowl super handig. Kneed mijn brood mooi ik bereid heerlijke cakes toetjes enz in een handomdraai. Daarmee de geïntegreerde weegschaal is een geweldige en eigenlijk onmisbare verbetering.
Hij is uit te breiden met zoveel handige tools.
Ook heel fijn is de glazen blender die erbij zit en de verschillende deeghaken voor verschillende bereidingen.
Zeker weer een krachtige keukenmachine waar ik hopelijk weer jaren plezier van zal hebben en raad de thuisbakkers zeker deze machine aan.

Pluspunten

• weegschal
  • blender
  • verschillende deeghaken

Guido 02-01-2023

Kenwood, charmant keukenbeest.

Met deze machine kan je perfect en zonder moeite geweldig brooddeeg maken (we bakken er 10 per week). Ook de ingebouwde weegschaal is heel erg handig. Hij is eenvoudig in de bediening en doet rustig het nodige werk. Alle onderdelen zijn van zeer hoge kwaliteit, behalve de spatdeksel (die breekt als je hem laat vallen....), maar het werkt ook prima zonder. Andere bakkende gezinsleden zijn ook heel blij met de verschillende kloppers (voor brownies of room) en de smoothie beker. Het is heel goed denkbaar dat we nog meer accessoires gaan kopen, maar zijn al heel tevreden met de resultaten voor de taak waarvoor hij is aangeschaft.

Pluspunten

• bouwkwaliteit machine en accessoires
  • geluidsniveau
  • prijs/kwaliteit
  • ingebouwde weegschaal
  • inhoud (5 en 7liter)

Minpunten

• zwakke spatdeksel

anno 13-12-2022

prima, goed product voor een scherpe prijs

Scherpe prijs voor wat ik ervoor krijg. Ben vooral blij met de RVS gardes. Machine is stiller dan mijn oude kenwood van 40 jaar. Ook er blij met de rvs kom. Dat vond ik echt een nadeel van mijn oude dat hij kunststof kommen had. De kitchenaid heeft kunststof gardes en dat vind ik niets, bereid er immers eten mee.

de weegschaal is even wennen hoe te bedienen en jammer dat hoelang de machine draaid niet omgewisseld kan worden met de weegschaal, er zijn gerechten waarbij er halverwege nog bijgevoegd moet worden.

Maar verder prima, hij is goed te tillen door de hendel voor het omhoog doen.

kenwood een droom in je keurken 28-04-2022

Kenwood een must have

k heb eerder een kenwood keukenmachine gehad echter door omstandigeheden is hij gestolen,
Ik ben zeer blij met deze machine want die is echt top
Hij helpt mij met mijn grote hobby koken en baken wat ik erg graag doe
Deze machine heeft echt alles wat je als vrouw zou willen .
een echte aanrader en het is geweldig kenwood apparaat en zeker een echte must voor in de keuken
hij kost wel wat maar wat je er voor terug krijgt is onbetaalbaar

Pluspunten

• alles bij elkaar
  • top kwaliteit

Minpunten

• geen

Maaike V 07-04-2022

Zeer complete keukenmachine

Het is een mooie complete machine. Ik heb specifiek voor deze gekozen omdat er meerdere kommen bijgeleverd worden. Een kom van 7 liter waar je heel snel voor meerdere taarten beslag in kunt maken. Ook het opkloppen van eiwitschuim is handig met deze grote. Met de kleinere kom kan makkelijk slagroom geklopt worden, waarbij deze kom ook makkelijk in de koelkast past. De spatklep zorgt er vooral bij de slagroom voor dat deze niet spat in het begin bij het kloppen. Ik bak regelmatig brood en dat kan deze machine prima aan. Verder is hij mooi om te zien, zodat hij standaard op onze keuken kan blijven staan.

Pluspunten

• Meerdere kommen meegeleverd
  • Verschillende mixers en haken
  • Mooi uiterlijk
  • De kop kantelt makkelijk met de hendel

Minpunten

• Hij is vrij zwaar
  • Eigenlijk verder niet.